Wednesday, February 11, 2015

Sakit lutut?

Assalamualaikum...

Haa.. Mesti ramai yang pernah mengalami masalah sakit lutut ni kan. Tak kira la orang tua atau orang muda.

Tapi apa yang korang buat kalau sakit lutut?

Meh baca; apa yang kak Roziah amalkan kalau dia sakit lutut...

*****

AJHT ni saya start makan selepas lahirkan anak yang pertama. Masa tu umur anak 3 bulan saya diserang sakit lutut yang amat sakit. Nak sembahyang pun susah, nak mencangkung pun susah. Masa tu tak tau nak buat apa. Try google suplemen shaklee untuk lutut akhirnya jumpa AJHT. Terus order then makan.


Dalam 2 minggu alhamdulillah dah hilang sakit lutut. Tak habis pun sebotol. Sampai sekarang dah takde sakit lutut. Syukur alhamdulillah. Healing crisis kuat jugak masa saya ambik AJHT tu. Saya kena sakit seluruh badan selama 3 hari. Tapi saya teruskan jugak sampai la sembuh. Alhamdulillah dah takde masalah sakit lutut dah. Syukur sangat...

*AJHT ~ Advanced Joint Health Tablet

*****

Pada sesiapa yang mengalami masalah yang sama macam kak Roziah ni, boleh la tiru kak Roziah.

Special bulan ni, beli 3 AJHT dapat FREE extra 1 botol. Kena dapatkan bulan ni jugak.


 *Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.


 I'm your SHAKLEE Independent Distributor
 Noor Sheila A.Mutalib a.k.a Sheila Mutalib
 ID 890281
 SMS / Whatsapp +60137704101
 Email to sheilamutalib@yahoo.com
 Fanpage to SheLoveVitamin

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pilihan vitamin untuk semua