Sunday, February 15, 2015

Tetap cantik walaupun menyusukan baby

Assalamualaikum...

Selalunya lepas bersalin mesti kita risau badan dah tak slim, muka pulak dah tak cantik. Tapi sebenarnya semua tu boleh dielakkan. Dan mungkin kita boleh jadi lagi cantik dan lagi muda dari sebelum kita bersalin. Macam sorang consumer Shaklee ni..

Perubahan yang sangat ketara dari sebelum dia hamil, semasa berpantang dan yang terkini.. Nampak lebih cerah, cantik, berseri-seri..muka pun v-shape...


Cantik kan saya?!


Nak tau apa yang dia amalkan??

"Saye amik mcm biasa pagi sblm sarapan shake ESP dulu.. pas sarapan saye amik Bco dgn vit c dgn 3 biji alfalfa... vitalea saye amik tengahari... mlm sblm tido amik ESP,Oste,omega,alfalfa.. selang 30 min pas amik alfalfa br amik vit E... then sleep well.."

Pada awalnya, dia hanya mengambil set berpantang dan set menyusu 3M.. Tak sangka hasilnya lebih dari tu. Atas rasa keyakinan dia pada produk Shaklee, sekarang dia jugak dah jadi salah sorang distributor... Memang terbaik la Shaklee ni.. Korang yang nak jadi cantik macam dia, boleh lah cuba supplement yang dia ambil. Walaupun tak menyusukan, korang still boleh consume supplement ni dan insyaAllah nanti akan dapat hasil cantik macam ni jugak..

Jom PM kat sini untuk order dan konsultasi percuma.



*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.


 I'm your SHAKLEE Independent Distributor
 Noor Sheila A.Mutalib a.k.a Sheila Mutalib
 ID 890281
 SMS / Whatsapp +60137704101
 Email to sheilamutalib@yahoo.com
 Fanpage to SheLoveVitamin

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pilihan vitamin untuk semua