Tuesday, September 1, 2015

Promosi gempak ESP kembali lagi!

Assalamualaikum.


Promosi istimewa ESP - Energizing Soya Protein kembali lagi. Beli 2 canister ESP anda layak mendapat diskaun 10%. Kalau nak lebih jimat lagi, boleh kongsi dengan kawan2 beli 6 canister ESP terus, boleh dapat percuma 1 canister.


Bukan itu saja, anda juga layak mendapat keahlian secara percuma dan juga cash bonus pada bulan depan. Suka tak? Mestilah suka!

Apa yang buat Sheila suka sangat ESP ni, ESP ni memang killer Shaklee product. Bila ada promosi macam ni, memang ramai la yang akan teruja dan tak lepaskan peluang grab banyak2 buat stok.


Khasiat ESP ni bukan saja untuk ibu hamil, tengah pantang atau menyusu, tapi untuk semua golongan wanita, lelaki, tua atau muda yang nak cantik/hensem, sihat dan bertenaga.

Anda yang baru nak mencuba ESP ni, bulan September ni memang sesuai sangat lah. Boleh je order dengan Sheila, email sheilamutalib@yahoo.com , whatsapp 0137704101. Atau boleh tinggalkan email atau no telefon korang  di ruang comment. Sheila akan cuba hubungi anda secepatnya dan membantu anda mendapatkan khasiat ESP ni.

Selamat berESP!


SIHAT DAN JIMAT DENGAN SHAKLEE!



 *Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.


 I'm your SHAKLEE Independent Distributor
 Noor Sheila A.Mutalib a.k.a Sheila Mutalib
 ID 890281
 SMS / Whatsapp +60137704101
 Email to sheilamutalib@yahoo.com
 Fanpage to SheLoveVitamin

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pilihan vitamin untuk semua